Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Αλεξανδρος Μποτσετος''Σας ευχαριστω ολους για την στηριξη θα επιστρεψω ξανα''

Την αποχαιρετηστηρια συνεντευξη μας παραχωρησε ο Μποτσετος ο οποιος αποχωρει απο την ομαδα καθως καλειται να υπηρετησει την Στρατιωτικη του θητεια...''Θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους τους ανθρωπους του χωριου και της ομαδας για την στηριξη τους και για την ευκαιρια που μου εδωσαν να παιξω ξανα μπαλα και να βοηθησω το χωριο μου..Περασα 7 πολυ ωραιους μηνες στην ομαδα αλλες στιγμες χαρηκα αλλες στεναχωρηθηκα αλλα αυτα εχει το ποδοσφαιρο...Φευγοντας θελω να ευχηθω η ομαδα μου να καταφερει να μεινει στην κατηγορια γιατι πραγματικα το αξιζει..Να πω ενα καλη συνεχεια σε ολους τους ανθρπους της ομαδας και να τους ευχηθω καλη επιτυχεια σε οτι και αν κανουν και καλη δυναμη''...Οσο για το μελλον του στην ομαδα ο Αλεξανδρος μας ειπε...''Δεν ξερω τι θα γινει πραγματικα απλα μεχρι το καλοκαιρι θα ειμαι στο ροστερ της ομαδας και οποτε μου το επιτρεπουν οι υποχρεωσεις μου θα ερχομαι να βοηθαω την ομαδα μου..Απο εκει και περα ειναι πολυ νωρις να μιλαμε για του χρονου ελπιζω ολα να πανε καλα και γιατι οχι να συνεχισω στην ομαδα αλλα δεν σας κρυβω θελω να δοκιμασω τις δυνατοτητες μου αν μου δοθει η ευκαιρια σε μεγαλυτερο επιπεδο...''


Εμεις με την σειρα μας να κανουμε μια αναφορα στον Ηγετη της Φετινης πορεις της ομαδα μας ο οποιος επαιξε σε ολα τα παιχνιδια της ομαδας χωρις να εχει χασει ουτε ενα λεπτο και μαλιστα πετυχαινοντας και 8 Γκολ...Εδωσε ποιοτητα στην ομαδα μας και θελουμε να του πουμε καλη συνεχεια σε οτι και αν κανει και καλη δυναμη τωρα που θα κανει την στρατιωτικη του θητεια...Τελος να πουμε οτι σε δυο εβδομαδες θα δωσει το παρον στο εντος εδρας παιχνιδι της ομαδας για να αποχαιρετησει του συμπαικτες του και ολους στην ομαδα με ενα αποχαιρετηστηριο παιχνιδι...


Σε ευχαριστουμε Πολυ Αλεξανδρε.............

3 σχόλια:

  1. μεγαλος παικτης προσφερε πολλα στην ομαδα κριμα που θα φυγει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ekpliktikos kai megalos goltzis.....enas kai monadikos ksexorize stin omada..kali thiteia file

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sas eyxaristo poly .......min afisete tin omada mas na pesei kai sas yposxomai oti tha ksanaertho pali edo pou aniko.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή